Co to jest lokalne pozycjonowanie?

Co to jest SEO

Lokalne SEO to optymalizacja lokalnych wyszukiwarek, która pozwala na znalezienie Twojej witryny i jej zawartości na szczycie każdego wyszukiwania internetowego i zapewnia najlepsze wyniki wizualne dla konsumentów. Dzięki temu Twoja firma lub produkt będą najlepiej widoczne w wyszukiwaniach Google.

Lokalne SEO to najlepszy sposób, aby znaleźć się na szczycie strony wyników wyszukiwarki i być widocznym jako pierwszy dla konsumenta szukającego danego produktu lub usługi. Twoja firma odniesie korzyści z optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lokalnych, przyciągając odpowiednią grupę docelową do swoich produktów i usług oraz zwiększając swoją trafność w wyszukiwaniach lokalnych.

W niniejszym artykule przedstawiono, w jaki sposób optymalizacja pod kątem wyszukiwarek lokalnych przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie internetowej dzięki wykorzystaniu słów kluczowych, cytatów, backlinków, ocen i recenzji. Pokaże on również, jak przyciągnąć właściwych konsumentów, którzy chcą skorzystać z usług Twojej firmy.

Jak działa lokalne SEO?

Lokalna optymalizacja wyszukiwarek (Local Search Engine Optimization, lub Local SEO) to sposób, w jaki Google i inne wyszukiwarki dostarczają konsumentom najbardziej trafne wyniki wyszukiwania. Usługi SEO pomagają firmom promować swoje produkty i usługi wśród lokalnych klientów dokładnie w momencie, gdy szukają ich w Internecie. Firmy odnoszą korzyści z Lokalnego pozycjonowania, ponieważ ich strona internetowa znajduje się na szczycie wyszukiwań. Używając określonych słów kluczowych, Twoja firma może zająć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i być bardziej widoczna dla konsumentów.

Na przykład, jeśli jesteś dentystą i specjalizujesz się w bezbolesnej i komfortowej stomatologii, w opisie swojej działalności powinieneś używać takich słów kluczowych, jak „bezbolesny” i „komfortowy”. Dzięki temu Twoja witryna znajdzie się na szczycie większości wyszukiwań w Google.

Firmy posiadające fizyczny adres lub witrynę sklepu mogą odnieść duże korzyści z lokalnego SEO. Użycie słów kluczowych związanych z lokalizacją Twojej firmy pomoże konsumentom znaleźć Cię w pobliżu miejsca zamieszkania, zwłaszcza jeśli zoptymalizują słowa „blisko mnie”.

Trójpak Google

Chcesz, aby Twoja firma pojawiła się w pożądanym Trójpaku Google. Trójpak Google to trzy pierwsze firmy, które pojawiają się na górze pierwszej strony wyszukiwania w Google. Próbując znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, zadaj sobie następujące pytania Jak blisko Twojej firmy znajduje się osoba wyszukująca? Na ile Twoje produkty i usługi są adekwatne do zapytania? Co inni konsumenci mówią o Twoich produktach i usługach?

Craigslist jest świetnym źródłem, gdy szukasz pomysłów na lokalne słowa kluczowe. Skorzystaj z ich sekcji usług, przejdź do lokalizacji, w której się znajdujesz, a następnie wpisz słowo kluczowe. Optymalizacja lokalnych wyszukiwarek jest kluczowa, aby Twoja firma została zauważona przez klientów jako pierwsza w sieci.

Poszukaj lokalnych usług SEO

Google i inne wyszukiwarki stale się zmieniają i ewoluują. Z tego powodu może to zająć trochę czasu, zanim wszystko będzie w porządku dla wyszukiwań. Zawężenie zakresu działań do SEO lokalnego, a nie szerszego, pomoże Twojej firmie osiągnąć cel, jakim jest wysoka widoczność w wyszukiwaniach. Doprowadzi to również do bardziej bezpośredniego kontaktu z konsumentami i zwiększenia ruchu pieszego w Twojej firmie. W następnych sekcjach wymieniono kilka usług oferowanych w ramach lokalnego Pozycjonowania.

Zobacz też: Jak odzyskać usunięte kontakty z karty SIM?

Lokalizacja strony internetowej

Lokalizacja to w zasadzie tylko wymyślne słowo oznaczające włączenie nazwy miasta lub ogólnego obszaru organicznie w obrębie i na całej stronie internetowej. Klienci będą mogli szybciej znaleźć Twoją firmę, jeśli te słowa pojawią się w niej w sposób naturalny. Większa aktywność prowadzi do większego ruchu w Google, zwłaszcza dzięki zaangażowaniu w wydarzenia lokalnej społeczności. Na firmowej stronie internetowej można również umieszczać blogi i artykuły, aby odbiorcy mogli znaleźć więcej informacji. Lokalizacja witryny zawęża zakres wyszukiwania i zwiększa liczbę odwiedzin witryny dzięki lokalnemu SEO.

Korzyści lokalne SEO

Budowanie cytowań

Używanie silnych słów kluczowych, aby przyciągnąć ludzi na Twoją stronę internetową, to jedno. Ale budowanie cytowań zwiększa wiarygodność Twojej firmy w społeczności. Zdefiniuj swoją obecność na stronach internetowych i w katalogach biznesowych. Dzięki temu Twoja firma zyska jeszcze większą legitymizację niż tylko posiadanie strony internetowej w jednej wyszukiwarce, a ponadto poprawi to Twoje wyniki wyszukiwania.

Zobacz też: Jak zrobić domowy dyfuzor zapachowy? Sposób na naturalny odświeżacz powietrza

Umieszczenie wpisu w Google Moja Firma

Wprowadzając Lokalne SEO do swojej firmy należy pamiętać, że Google będzie miejscem, w którym większość klientów będzie szukać usług SEO. Jednak tylko 44% firm w Google zarejestrowało swoją stronę. Zgłaszanie swojej strony Google Moja Firma będzie miało kluczowe znaczenie dla utrzymania witryny na szczycie strony wyszukiwania Google. Musi być ona zawsze dokładna i aktualna. Na frazy lokalne takie jak Pozycjonowanie Gorlice lub Pozycjonowanie Krosno najczęściej pierwszym wynikiem są mapki, dlatego umieszczenie przedsiębiorstwa w Google Moja Firma jest kluczowe.

Zarządzanie recenzjami i ocenami

Kolejnym czynnikiem decydującym o sukcesie w wyszukiwaniach z wykorzystaniem pozycjonowania lokalnego jest sposób prezentowania jakości usług. Będzie to możliwe dzięki szczerym opiniom klientów. Kiedy na stronie pojawiają się recenzje, jest to sygnał dla wyszukiwarek, że Twoja strona i usługi są przydatne i godne zaufania. Recenzje w zasadzie jeszcze bardziej wspierają Twoją firmę wśród tych, którzy szukają usług najwyższej jakości.

Zobacz też: Jak usunąć konto na Badoo -poradnik

Uzyskiwanie wysokiej jakości, istotnych backlinków

Backlinki uzyskane w sposób naturalny z uznanych stron internetowych pomogą również wyszukiwarkom rozpoznać daną witrynę jako zaufane źródło informacji, co przyczyni się do zwiększenia jej znaczenia w algorytmie wyszukiwania lokalnego. Ponadto wyszukiwanie lokalne i katalogi biznesowe prowadzą do bardziej bezpośredniego kontaktu i ruchu pieszego niż wizyty na stronie internetowej.

Inne miejsca, w których można znaleźć niektóre z tych backlinków, to gazety lokalne, stowarzyszenia biznesowe i blogerzy, oczywiście cytaty, a w szerszym kontekście poprawa widoczności wyszukiwania.

Skuteczne rozwiązania lokalnego SEO

Lokalni klienci zwracają się do Internetu w celu znalezienia lokalnych firm. Nikt nie przeszukuje drukowanych ulotek, aby dowiedzieć się, kto może naprawić jego dach – era druku umiera, jeśli nie jest już sześć stóp pod ziemią. Nie narzekamy na trwałość tego stanu rzeczy, ale musimy iść z duchem czasu.

Bycie na szczycie lokalnych wyszukiwań to naprawdę jedyny sposób na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Jest to najbardziej znaczący sposób, w jaki nowi klienci zobaczą Twoją witrynę na górze stron wyników wyszukiwarek. Robienie wszystkiego, aby zastosować Lokalne SEO w swoim biznesie pokaże prawdziwe przyspieszenie wzrostu. Niewielkie jest również marnotrawstwo ekspozycji i bardzo szybki zwrot z inwestycji. To, co firmy wykorzystują, będzie warte ilości nowego biznesu stworzonego dzięki Lokalnemu SEO.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *